عاشقانه در قاب

عاشقانه در قاب

دوستت دارم های خاک خورده

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


جای خالی...

 

 جـاـے ِ פֿـالـے" تـ ـو " رـآ بـا عـَروسكـَے پـُر مـے کـُنمـ

هـَمانند تـ ـوستـ :)

مرـا " دوستـ نـבارב

בلش برـايمـ تـَنگـ نمے شـَوב"

اפـساس ندارَב!

امـا هر چـ ه هَستـ " בل شِکـَسـْتـَن " بـلـב نيستـ ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محدثه تاريخ: پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان عزیز از اینکه وقت گذاشتین و چشای نازتونو دوختین و به من و وبلاگم فرصت دادین وقتتونو بگیرم ممنونم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، گاهی وقت ها دلم میخواهد بگویم : من رفتم باهات قهرم دیگه تموم!!!دیگه دوستت ندارم...... و چقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس؟ غلط میکنی که بری....مگه دسته خودته؟رفتن به این راحتی نیست.... اما...... نمیدانم چه حکمتی است که آدمی همیشه اینجور وقتا می شنود: به جهنم.....!!!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to zero009894.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com